۶ پاسخ

طبیعیه دیگه اون نفخ و اب اضافی ک تو بدنت قبل پریودی جمع شده میره بیرون ولی گرمیجات بخور شکمت ورم نکنه

منم همینم حتی اسهالم میشم یه دردم‌میشه دو درد

یه دوره داره بعدش خوب میشی
رحم برای اینکه خون خارج بشه منقبض میشه و حین منقبض شدن به ماده ای تولید میکنه گاهی روی روده اثر میزاره من چند دوره اینجوری بودم

طبیعیه

طبیعیه منم اینجوری ام

منم اینحوزیم از بعد زایمان توپریودی دل پیچ دلدرد میکیرم شدید

سوال های مرتبط