با احترام خیلییییییی قدیمی
قدیمی شده بعد به نظرم برای یه نوزاد یکم سنگینه
قدیمیه و به شدت سنگین برای بچه
من دوسدارم
زیبا و اصیل
معین خیلی قشنگه بزرگ بشه عالی میشه براش
الان داخل بیمارستان یه اقایی حدود ۳۵سال بود اسمش رو داخل مانیتور نوشتع بودن ک رفته بود پیش دکتر اسمش معین بود ب شوهرم گفتم واسه سن این چقد اسمش باکلاسه
زیبا.
خیلی قشنگه
قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.