بدن هرکسی ی مدله من همه سوالامو از دکترم مپرسم ریسک نمیکنم.. ی سریا میگن زرشک خوب نیس من ک اصن نخوردم
زیادیش اره
خوب نیس
ضرر نداره. من به طور معمول تو غذا زرشک و زعفران باشه میخورم مشکلی نداره.
صدبار زرشک زغفرون گلاب و دارچین تو غذا خوردم
کمش نهدکتر گفت ضرر نداره اگر بارداری پر خطر نداری
ولی من خودم نمیخورم چون میگن رحم تحریک میکنه البته زیادش بده ..زرشک زعفرون شوید دارچین وخرما ..اینا کمشون توغذا ضرر ندارع ولی من چون خودم بارداریم با استراحت مصرف نمیکنم
نه کی گفته
بله👈
نه هرچی در حد غذا اشکالی نداره
نه نداره
زرشک خیلی ام خوبه آگ روزی یک قاشق بخوری چشمای بچت رنگی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.