۷ پاسخ

من خالی خالی میخورم دلم ضعف میرع برای زرشک

من گاهی خوردم عزیزم

من از اولش ویارم رو زرشکه
کلی هم خوردم خالی خالی
فک نکنم ضرر خاصی داشته باشه

تو برنج باشه میخورم ولی زیادش یا آبش نه ضرر داره

تو غذا اشکال نداره
دمنوش های قرمز خوب نیست مثل دمنوش زرشک

دیشب غذا خوردم یه عالمه زرشک داشت😋

من نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان مهسو و مهدیار مامان مهسو و مهدیار هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری