دوستان زرشك تو باردار ضرر داره؟ ي

۹ پاسخ

آره میگن نباید بخوری

من خودم همیشه خوردم امروز هم خوردم از اول بارداری دارم میخورم
تو هر چیزی نباید زیاده روی کرد

ن در حد کم تو هفته ۱بار
اما زرشک زیاد یا آب زرشک غلیظ خیلی ظرره

من که میخورم ولی کم

من که گاهی رو مرغ و چلو گوشت درحد کم میریزم

اگه زیاده روی نکنی ن
من از اول بارداریم میخورم ولی در ماه یکی دو بار

اب زرشک ضرر داره

اره عزیزم قاعده اوره دهانه رحمو نرم میکنه نخور

بله

سوال های مرتبط

مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۶ ماهگی
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی