بچه اولته امپول بزنی ضرر نداره که میگن نازای میاره
@labasforoshi02
خانمای گل لینک کانالمه .روبیکا عضو بشید برای دیدن مدل لباس هام،خیلی ازمحصولات تخفیف خوردن..ازتولیدی به مصرف ...تکی به قیمت عمده خرید کنید🌹😘
این هم شماره مه09168947617
میگم توپریود میشه زد یا بد پریود میشه امپول زد عوارض داره
فقط میگم یکی بزنی سه ماهه هس 10تا بزنی چندساله هس ممنون
10تاباید چندباربزنی چقدربزنی یساله نیس اخه دستگاه 10ساله 8ساله هس
از قرص خیلی بهتره با طبیعی
یه ماهه با ۳ماهه گوشیم اشتباه تایپ کرد
من قبلا استفاده کردم۳ماهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.