من ۱۶کیلو هم دیدم تو این سن
پسر من ۹کیلوعه
بعضی از قد و وزن ها رو فقط بشنو ولی باور نکن
نه بابا 11ونیم واسه2سال زیر نمودار سبزه
کاش پسر کن ۱۱ باشه بخدا میمیرم از ذووووق😍😍😍ماشالله ب گل پسرت هزار ماشالله وزنش ن کم ن زیاد نرمال نرمال من ۹ کیلو فسقلی
بچتو با کسی مقایسه کن
دخترم من ۲ هفته دیگه ۱۸ ماهش تموم میشه وزنش ۹۱۰۰ ایناست
با اینکه نسبت به بچه های دیگه کمتره ولی نسبت به نمودار خودش خوبه
خب حتما با توجه به نمودار خودش گفته عالیه درسته بعضی از بچه ها تو سن بچه ی شما ۱۳ حتی ۱۶ همبوده ولی برعکسشم هست بعضی از بچه ها ۹ حتی ۸ کیلوم توشون هست تو ۱۷ ماهگی
در کل منطورم اینه که مقایسه ی بچه ها با هم اشتباهه پسرتون توسن خودش عالیه وزنش پس نگران نباش
خدارو شکر کن خواهر بزن به تخته ماشالله باشه🧿🧿 پسر من که سه ماهه رو یه وزن مونده دیدن عدد دو رقمی وزنش رو ترازو مونده تو گلوم ارزو شده خوبه دیگ میخوای چقدر باشه ؟؟؟
اونا ک خوب نیست
کمر برا مادرای بدبختشون نمونده
دخترمن ۱۱۲۰۰دیروز بهداشت میگه اضافه وزن داره 🙁🙁
خب اونا ژنتیکشون چاقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.