۴ پاسخ

من الان بیست روز هست که ول کردم الان براش کاچی عصرونه درست کردم نخورد گذاشتم اونجا دیدم خودش موز برداشته داره میخوره

نمیگم خیلیییی خوبه
معمولیه
مولتی بیبی جویس راضیم

هیچ مولتی ث شربتی نمیدم

همش چرته ولش کن ی مدت خودش درست میشه

سوال های مرتبط

مامان MIRAN.YAZDAN🪺 مامان MIRAN.YAZDAN🪺 ۱۷ ماهگی