من فقط سینه هام خیلی حساس شده و درد میکنه اصلا اشتها ندارم فقط یخ میخورم و دستشوییم😅
من که فقط انقباض رحمی دارم و نزدیک۲هفتس سینه هام به شدت حساسه و خیلی درد میکنه دیگه هیچ علائم خاصی نداشتم تا خوده امروز که فقط صبح یه کوچولو حالت تهوع داشتم🥲همش گشنمههه🤣 و زیاد دستشویی دارم همین🙃
خسته و بی حوصله خواب الودگی
گاهی وقتا دل درد و کمردرد سینه درد
تهوع بیشتر صبا ک با قرص کنترل میشه بوی بددددد ب مشام میرسه همش
خستگی😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.