خانمای هم هفته من چه علائمی دارین ؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

هیچی‌مادر اون موقع خوش خوشونم بود

وای وای من تهوععع پدرم در اورده نمیتونم چیزی بخورم

عزیزم تازه دیدم خبر بارداریتو خیلیییی برات خوشحال شدم همشهری😍😍😍

من هیچی نداشتم شوهرم فکر میکرد روم نمیشه بهش بگم😂

منم هییییییچ،فقط در پریودی کمردردآنقداسترس،دارم قلبم داره وایستاده روزهارامیشمارم

تهوع استفراغ شدید😭😭😭

من هییییچ علائمی ندارم واقعا منو میترسونه

خواب آلودگی

علائم از ۸ هفتگی ب بعد شروع میشه

درد سینه و خواب آلودگی ،تهوع ندارم

منم هیچی ندارم 🥲🥹
یعنی طبیعیه

من هییییچ
فقط دلم خرما میخاد و دلم ضعف میرهععع

سوال های مرتبط

مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری