هم هفته های من چه علائمی دارین؟؟؟؟

۹ پاسخ

از دیشب که فهمیدم تستم مثبت زرد اب بالا میارم 😶امروزم همه جا تعطیل بود نشد برم ازمایش

خیلی ام خابم میاد مدام

من زود ب زود گرسنم میشه

من فقط زیر شکمم میگیره یوقتا
با سینه ام ی وقتا درد میگیره
من نگرانم همش میگم نکنه دیگ باردار نیستم علائم ندارم

من زیر شکمم بعضی وقتا سوزن سوزن میشه بعد میره و درد سینه همین

دردام و علائمم رفته فعلا نه دردی دارم نه علائمی

من‌کمی سینم دردمیگیرع گاهی همین

من هفته پنج فقط سردرد و سرگیجه و تهوع داشتم که از شیش به بعد شدیدتر شده

هیچ☹️

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخمل💗🥺 مامان دخمل💗🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سیزدهم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان کسوکارمم😍💙 مامان کسوکارمم😍💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۵ ماهگی