از دیشب که فهمیدم تستم مثبت زرد اب بالا میارم 😶امروزم همه جا تعطیل بود نشد برم ازمایش
خیلی ام خابم میاد مدام
من زود ب زود گرسنم میشه
من فقط زیر شکمم میگیره یوقتا
با سینه ام ی وقتا درد میگیره
من نگرانم همش میگم نکنه دیگ باردار نیستم علائم ندارم
من زیر شکمم بعضی وقتا سوزن سوزن میشه بعد میره و درد سینه همین
دردام و علائمم رفته فعلا نه دردی دارم نه علائمی
منکمی سینم دردمیگیرع گاهی همین
من هفته پنج فقط سردرد و سرگیجه و تهوع داشتم که از شیش به بعد شدیدتر شده
هیچ☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.