۱۱ پاسخ

من لگنم کوچیک بود سز اجباری شدم

معاینه لگنی شدی؟

بستگی داره به دکترت دکتر من گفت طبیعی پر ریسکه برات بخاطر لگنت من میتونم نامه بدم اما بازم تصمیم با خودته هر دکتری اینکارو نمیکنه

بستگی به نظر دکتر داره ولی معمولا اجباری

حتما باید درد کشید و اگه نشد سزارین میشه یا تو هفته های آخر مشخص میشه؟

تو کجا قراره زایمان کنی؟

بله سزارین اجباری میشی

من کوچیک بود دکترم گفت باید درد بکشی نشد سزارین دیگ رفتم شهرستان زایمان کردم اما دکتر شهرستانم گفت اگ میخواست میتونست بهت نامه بده دیگ نمیدونم چرا اینجوری بهم گفت دکتر اولیم

خواهرم لگنش کوچیک بود سزارین اجباری شد

من لگن کوچیکه بود بزور بردن طبیعی بخیه خوردم

من لگنم کوچیکه سزارین اجباری ام

سوال های مرتبط

مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا ۱۱ ماهگی
سلام خانوما
من امروز رفتم دکتر معاینه نکرد گفت زوده تحریک میشی
چون خودم طبیعی میخوام نوشت ک برم کلاس...
زایمان هارو ورسیدم گفت برا طبیعی میری کلاس و ورزش اینا هروقت دردت گرفت میری بیمارستان شاید بچه مدفوع کرد،جفت پاره شد یا احتمالات دیگه که اورژانسی میفرستم سزارین اجباری...
منم تاالان این فکرم بود که طبیعی یعنی ۱۰۰ درصد دکتر میگه که میتونی طبیعی زایمان کنی حالا این احتمالات مربوط به بچه کنار چون نه دست منه نه دکتر ولی اینکه بدن من میتونه طبیعی زایمان کنه رو ۱۰۰ درصد فکر میکردم ولی الان دکتر گفت نه نمیشه گفت۱۰۰ درصد هست
شاید خودت خونریزی کردی فرستادم سزارین اجباری 🫩
الان من موندم وسط سزارین اختیاری و طبیعی 🫨
و عوارض هردو رو میدونم و براهمین طبیعی میخوام برحسب بدن خودم
اماااااااا فقط دغدغم اینه که ۴۰ هفته صبر کنم و برم طبیعی و دردشو بکشم بعدش همونجا بگن نه بچه تو لگنت نیست یا لگنت کوچیکه یا بچه نمیاد و فلان دوباره بفرسته اجباری
من اینو نمیخوام ک درد هردوتاشو بکشم...
لطف کنید راهنماییم کنید از تجربه هاتون بگید اگه زایمان داشتین