من لگنم کوچیک بود سز اجباری شدم
معاینه لگنی شدی؟
بستگی داره به دکترت دکتر من گفت طبیعی پر ریسکه برات بخاطر لگنت من میتونم نامه بدم اما بازم تصمیم با خودته هر دکتری اینکارو نمیکنه
بستگی به نظر دکتر داره ولی معمولا اجباری
حتما باید درد کشید و اگه نشد سزارین میشه یا تو هفته های آخر مشخص میشه؟
تو کجا قراره زایمان کنی؟
بله سزارین اجباری میشی
من کوچیک بود دکترم گفت باید درد بکشی نشد سزارین دیگ رفتم شهرستان زایمان کردم اما دکتر شهرستانم گفت اگ میخواست میتونست بهت نامه بده دیگ نمیدونم چرا اینجوری بهم گفت دکتر اولیم
خواهرم لگنش کوچیک بود سزارین اجباری شد
من لگن کوچیکه بود بزور بردن طبیعی بخیه خوردم
من لگنم کوچیکه سزارین اجباری ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.