خانوما شنبه بتا دادم۹۴ بود امروز رفتم ۳۰۰ شده
خوبه؟؟

۷ پاسخ

عالی عالی بوده

من امروز موعدمه ولی پریروز که دادم ۱۹۶ بود دیگه دکترم گفت نیاز نیست تکرار کنی گفت برو سونو

من ۵ روز مونده بود به موعدم ۱۱ بود دوباره تکرار کردم فرداش ۹۲ بود یکشنبه هم دادم ۱۹۶ بود

خوبه عزیزم

مبارکت باشه

عالی

چند روز بعد پریودیت رفتی

سوال های مرتبط