۵ پاسخ

سلام تو ۱۱هفتگی جنسیت معلوم میشه

۲5 به بالا مثبته زیاد باشه مهم نیست مال منم ۱۰۰۰بود

عزیزم من ۷ روز تاخیر داشتم ۳۵ بود بتا دکتر گفت ۳ روز دیگ تکرار کن ۲ برابر بشع مال من ۵ برابر شد منم نگران شدم دکتر گفت رشد طبیعی جنینه خطرناک نی
مبارکت باشه قشنگم 🥰

لاقل باید 600 باشه

نه گلم نگران کننده نیی

سوال های مرتبط