سلام تو ۱۱هفتگی جنسیت معلوم میشه
۲5 به بالا مثبته زیاد باشه مهم نیست مال منم ۱۰۰۰بود
عزیزم من ۷ روز تاخیر داشتم ۳۵ بود بتا دکتر گفت ۳ روز دیگ تکرار کن ۲ برابر بشع مال من ۵ برابر شد منم نگران شدم دکتر گفت رشد طبیعی جنینه خطرناک نی
مبارکت باشه قشنگم 🥰
لاقل باید 600 باشه
نه گلم نگران کننده نیی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.