برامن ۵۰۰ بودبا ۸ روز تاخیر عالیه . حالا برو بهداشت کاراتو انجام بده ازماسش روتین یک
دارو ویتامین دی . اسید فولیک . دفترچه بچه .
تااینا انجام بدی جوتب ازمایشت بیاد اون موقعم میشه هفته ۸ میری قلب نینی نگا کنین ازمایش دفترچه بچه هم میبری براش
خیلی خوبه
البته بستگی داره چندروز تاخیری و هفته چندمی
چون تو پروفایلت اشتباها زده هفته ۲ بارداری
چندروز تاخیر داری
آره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.