سلام رفتم بتا انجام دادم ۹۰۰ بود بنظرتون خوبه
شنبه ۱۰۹ بوده

۴ پاسخ

برامن ۵۰۰ بودبا ۸ روز تاخیر عالیه . حالا برو بهداشت کاراتو انجام بده ازماسش روتین یک
دارو ویتامین دی . اسید فولیک . دفترچه بچه .
تااینا انجام بدی جوتب ازمایشت بیاد اون موقعم میشه هفته ۸ میری قلب نینی نگا کنین ازمایش دفترچه بچه هم میبری براش

خیلی خوبه
البته بستگی داره چندروز تاخیری و هفته چندمی
چون تو پروفایلت اشتباها زده هفته ۲ بارداری

چندروز تاخیر داری

آره خوبه

سوال های مرتبط