۵ پاسخ

عزیزم نمیخوام بترسونمت خوبع ک اگاه باشی،منم بتام دو برابر نشد و خارج رحمی بودم،خداروشکر با دارو رفع شد و لوله برنداشتن

باید دوبرابر بشه ولی خوبه استرس نداشته باش

معمولا میگن هر ۴۸ تا ۷۲ ساعت باید دوبرابر بشه عددش تا رشدخوب و طبیعی داشته باشه

یکم رشدش فکر کنم پایین باش چون دو برابر نشده اون ۳۱۰

سلام عزیزم.خوبه عددش

سوال های مرتبط

مامان مهدی یار💙🧢 مامان مهدی یار💙🧢 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان🐣 مامان مامان🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه ی امام رضا مامان هدیه ی امام رضا هفته سیزدهم بارداری