من اصلا استفاده نمیکنم بجا سرلاک خودت درست کنی بهتره
فرنی نخورد اصلا موز و سیب هم پوره کردم تو فرنی اصلا دوست نداشت منم سرلاک گندم گرفتم خوب میخوره خداروشکر
من سرلاک گندم گرفتم بهداشت گفت بدش
من از اینا نمیدم پر مواد افزودنی هست و شیرین کننده داره
این و چه جوری درست میکنید
جای تو بودم اصلا از این سرلاک های اماده استفاده نمیکردم چون الکی بچرو به شیرین بودنش عادت میدی و دیگ اونیکی غذا هارو نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.