ینی تخت
میشه عکس بفرستی منم ندارم ولی هنوز خیلی کوچیکه میگم شاید تا ۴ ماهگی شکم نداشته باشم
خوش به حالتون من هیچی حامله نیستم ولی اندازه بچه ۷ماهه شکم دارم وزنم ۷۵قدصدوشصت
منم تخته هرکی میبینه تعجب میکنه😂😂😂
گلم هنوز نینی شما سی گرم اینا باید باشه وزنی نداره که شکم بیاد جلو
من دیگ ٣١ هفته ام هرکی منو میبینه باور نمیکنه دوقلو میگن چرا شکم نداری ولی دکترم گفت بدن هرکی یجوریه و خداروشکر رشد بچه هام تا الان قابل قبول بوده
من الان شکم ندارم .تو از الان داشته باشی😁😁
اره زوده
من الان ۲۰ هفته م دوقلو هیچکس متوجه نمیشه
منم خیلی غصه میخوردم ولی دکتر گفت هرکسی بدنش یه جوره
من خودم ریزنقشم و سر پسر بزرگمم اصلا شکم نداشتم خیلی کوچولو بود الانم همونجورم
زوده عزیزم
منم ندارم شکم خودمه
اره طبیعیه من
بچه دوممه هرکی میبینم میگ چراتواصلا شبیه حامله هانیستی دیشبم مادرشوهرم میگف زهرا حاملس شکم شوهرش میاد بالاترهروز🤣🤣
والا من ۲۱ هفته هستم هیچ کس باور نمیکنه حاملم هیچی شکم ندارم در حد یک کوچولو الان در اومده 😂😂
منم هیچی حتی شکم خودمم تخت بوداونم آب شده ۵کیلوکم کردم
اره گلم زودده هنوز برامون
واقعا منم فک میکردم سه ماهه باردار باشم شکمم دیگه پیداس😂تفکرات فیلمای ایرانیه
اره عزیزم من خودم ماه پنجم تازه شکمم مشخص میشه
خیلی زوده برا شکم
اره عزیزم خواهر من تازه از پنج ماهگی شکمش اومد جلو
عزیزم هنوز ۱۲ هفته هستش آخه
من ۲۰ هفته ام ی ذره شکم دارم
اره زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.