خانما از هفته چندم شکم مشخص میشه من هیچی شکم ندارم طبیعیه؟!

۳ پاسخ

آره بابا همینجوری بهتره از ماه ۶ شکم بالا میاد 😅البته ب بدن خودته زیاد بزرگ بشه یا کوچیک باشه
از این بابت ک بچه رشد نکرده باسه خودتو نگران نکن ربطی نداره عزيزم

من ۲۴ هفتم تازه یکم معلومه اونم انگار مثلا ۴یا۵ماهه بنظر میرسم

برای من از هفته 20معلوم شد
خودم اصلا شکم نداشتم

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلوهای بامزه مامان دوقلوهای بامزه هفته سی‌ام بارداری
مامان الارز خانم مامان الارز خانم ۷ ماهگی
مامان قندونبات مامان قندونبات هفته سیزدهم بارداری