کن ک سعی میکنم زیاد جایی نرم .
تا حد امکان نمیرم چون ب شدت فضوله و نمیتونم دنبالش باشم و مهمونی رو کوفتم میکنع
دختر منم همینه😑😑
آره عزیزم
منم ترجیح میدم بشینم خونه
اگرم برم بیرون حتما باهمسرم هستم وجاهای عمومی
مهمونی هم سعی میکنم نرم
یا اگه برم زودمیام
به دردسرش نمی ارزه که هی دنبال بچه باشم
بالاخره بزرگ میشن اونوقت راحترمیشه رفت جایی
صبورباش
بله متاسفانه تو این سن همینجوری هستن
پسر منم همینه عزیزم ولی زندگی رو برا خودت سخت نگیر اذیت میکنه ولی من کافه میبرمش رستوران خونه دوستامون نق میزنه ولی خرابکاری نمیکنم فقط میدوه دنبالشم اگه قرار باشه سخت بگیریم ک فقط باید تو خونه بشینیم افسردگی بکشیم
بله دختر منم همینه جایی بریم غذاو خواب دیگه تعطیل فقط شیطونی میکنه و در حال بدو بدو هست
دقیقا منم نفس واسم نمیمونه از بس دنبالشام اصلا از مهمونی چیزی نمیفهمم فقط سرپام اینو کنترل میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.