کسی هست بچشو برده باشه کاردرمانی؟؟؟

۶ پاسخ

الکی پولتو دور نریز اگه به موقع گردن گرفته میتونه بشینه و رو پاهاش وزنشو تحمل میکنه میذاریش دم مبل و میز میتونه حداقل چند ثانیه وایسه پس مشکلی نیست، خیلی از بچه ها سینه خیز و چهاردستوپا نمیرن طبیعیه، فقط تو بچه های فلج مغزی اهمیت داره

به دکتر دخترم گفتم تو اینیستا دیدم میگن بچه چهاردستوپا نره مشکل داره و بعدا ریاضیش ضعیف میشه و هماهنگی دو نیمکره نداره و این حرفا گفت اینیستاگرام غلط کرد😂 همین دست زدن و اشیا جابجا کردن تو دست ها هم تمرین مهارت و هماهنگی بین دو نیمکرست و هر بچه ای یه جور حرکت میکنه،

آره برای خشکی و دست و پا ببری کاردرمانی نتیجه خوب میگیری
فقط جای خوب ببر
جایی که دلسوز باشن و فقط برای پول نخوان تورو بکشونن اونجا

خواهرشوهرم دخترش ۸ سالشه میبرش ..

بله عزیزم جانم

برا چی میخای ببری

سوال های مرتبط