الکی پولتو دور نریز اگه به موقع گردن گرفته میتونه بشینه و رو پاهاش وزنشو تحمل میکنه میذاریش دم مبل و میز میتونه حداقل چند ثانیه وایسه پس مشکلی نیست، خیلی از بچه ها سینه خیز و چهاردستوپا نمیرن طبیعیه، فقط تو بچه های فلج مغزی اهمیت داره
به دکتر دخترم گفتم تو اینیستا دیدم میگن بچه چهاردستوپا نره مشکل داره و بعدا ریاضیش ضعیف میشه و هماهنگی دو نیمکره نداره و این حرفا گفت اینیستاگرام غلط کرد😂 همین دست زدن و اشیا جابجا کردن تو دست ها هم تمرین مهارت و هماهنگی بین دو نیمکرست و هر بچه ای یه جور حرکت میکنه،
آره برای خشکی و دست و پا ببری کاردرمانی نتیجه خوب میگیری
فقط جای خوب ببر
جایی که دلسوز باشن و فقط برای پول نخوان تورو بکشونن اونجا
خواهرشوهرم دخترش ۸ سالشه میبرش ..
بله عزیزم جانم
برا چی میخای ببری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.