خانما برای سونو رشد چند هفته باید برم

۸ پاسخ

از ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته مهلت داره انجامش بدی

من دکترگفت ۲۸هفته برو دوسه روز پیش رفتم

دکتر برا من تازه نوشته

از ۲۷ تا ۳۲ میشه

اکثرا بین ۳۲ هفته الی ۳۳ باید انجام بشه من خودم ۳۲ هفته رفتم

هر چی گفته برات همون انجام بده راستش من سونو بعدی نپرسیدم خودش گفت تا ۳۸الی ۳۹یونی میشید برای بیمارستان بستری باشید سونو وزن برای من ۳۳نوشت انجام دادم

من بهداشت ۳۳هفته نوشت رفتم

۲۸هفته

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی🤰🏼 مامان تو دلی🤰🏼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین❤️🫀 مامان ماهلین❤️🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیام مامان لیام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙 پسرم💙 مامان 💙 پسرم💙 ۵ ماهگی
مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد