سلام خانما چند هفته باید برم سونو رشد

۱۵ پاسخ

من32رفتم امروز

من ۳۱ هفته رفتم

امروز رفتم ۳۰ هفته ۲ روز

سلام من ۲۹ رفتم گفت ۳۲ یا ۳۳ باز برو

من ۳۲

منم ۲۸ و ۶ روز رفتم گفت بعدی رو ۳۴ هفته برو

من دکترم 27 هفته ازم گرفت دوباره 32 هفته هم تکرار میکنم

من ۲۹هفتگی رفتم، ی سونو ۳۵ میرم

نهایتا تا ۳۲ هفته

۲۸تا ۳۲ بهترین زمان براش

واسه من فعلا دکتر نگفته ☹️

دکتر برای من واسه ۳۲ هفته نوشت که برم

برو دیگه الان من ۳۰هفته دو روز رفتم

من ۳۰ هفته و شش روز رفتم طبق انتی

تا حالا نرفتی ؟؟
من ۲۸ و ۵ روز یعنی دیشب رفتم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🤰🏼 مامان تو دلی🤰🏼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان amir rza مامان amir rza هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین❤️🫀 مامان ماهلین❤️🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا ۱۰ ماهگی
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلیم🐣❤️ مامان تودلیم🐣❤️ روزهای ابتدایی تولد