سلام خانوما میگم سونو رشد باید چند هفته برم؟

۱۱ پاسخ

من 34هفته رفتم

میگن بهترین تایمش ۳۲ عه
دکتر منم ۳۲ فرستاد
یدونم گفته چند روز دیگه برم

دکترم گفت ۲۸ و ۳۴ هفته برم

منو که ننوشت ۲۷ رفتم گفت برو ۳۱ بیا

من آخری چند روز پیش رفتم دیگ

من ۲۸ هفته میرم
به احتمالا زیاد ۳۲ هفته ام بگه برم

بعد ۳۰ عالیه

من ک ننوشت دکترم

از ۲۸ هفته میتونی بری ولی بعد ۳۰ بهتره

بیشتری ها 32 هفته میرن انگار

دکترم گفت یکی ۲۸ یکی ۳۲

سوال های مرتبط

مامان ماهلین❤️🫀 مامان ماهلین❤️🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا ۱۰ ماهگی
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم هیوا مامان پسرم هیوا ۲ ماهگی
مامان تودلیم🐣❤️ مامان تودلیم🐣❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان amir rza مامان amir rza هفته بیست‌وهشتم بارداری