من 34هفته رفتم
میگن بهترین تایمش ۳۲ عه
دکتر منم ۳۲ فرستاد
یدونم گفته چند روز دیگه برم
دکترم گفت ۲۸ و ۳۴ هفته برم
منو که ننوشت ۲۷ رفتم گفت برو ۳۱ بیا
من آخری چند روز پیش رفتم دیگ
من ۲۸ هفته میرم
به احتمالا زیاد ۳۲ هفته ام بگه برم
بعد ۳۰ عالیه
من ک ننوشت دکترم
از ۲۸ هفته میتونی بری ولی بعد ۳۰ بهتره
بیشتری ها 32 هفته میرن انگار
دکترم گفت یکی ۲۸ یکی ۳۲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.