زودتر ببر عزيزم من تو 27روزگي بردم خيلي عالي بود زودم موب شد اصلا نفهميديم حتما ليزري انجام بدم من خواهرم پسرشو حلقه انداخت چسبندگي گرفت ولي الان روش جديد اومده دك
زودتر ببرش خودتو از این استرس راحت کن. پسر اولم ۱۶ روز بود بردم اصلا نه خودش اذیت شد نه من. ولی این یکی رو سه ماهگی بردم. پدرمو دراورد. به خاطر شرایط جنگ اینا نشد ببرمش. وگرنه قصدم همون ۱۶ روزگی بود. ببرش،تا بزرگتر نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.