وای من هنوز پسرمو ختنه نکردیم خیلی استرس دارم

۲ پاسخ

زودتر ببر عزيزم من تو 27روزگي بردم خيلي عالي بود زودم موب شد اصلا نفهميديم حتما ليزري انجام بدم من خواهرم پسرشو حلقه انداخت چسبندگي گرفت ولي الان روش جديد اومده دك

زودتر ببرش خودتو از این استرس راحت کن‌. پسر اولم ۱۶ روز بود بردم اصلا نه خودش اذیت شد نه من. ولی این یکی رو سه ماهگی بردم. پدرمو دراورد. به خاطر شرایط جنگ اینا نشد ببرمش. وگرنه قصدم همون ۱۶ روزگی بود. ببرش،تا بزرگتر نشده

سوال های مرتبط