فردا پسرمو. میخایم ختنه کنیم خیلی استرس دارم🫠🥺

۶ پاسخ

اصلا نترس همون ادرار اول یکم گریه میکنن بعد با پاراکید خوب میشه.

منم فردا میخا ختنش کنم استرسشو دارم😥

اخ‌ منم چهارشنبه نوبت دارم ،دارم دق میکنم بس که اعصابم خورده 🥲

من سه ساعت بعد دنیا اومدنش ختنش کردم نافو حلقه باهم افتاد😁

چه نوعش؟

منم یکشنبه نوبت دارم 🥺

سوال های مرتبط