خانوما برای سزارین چند صبح باید بریم بیمارستان؟

۷ پاسخ

به ۶ صبح گفته اونجا باشم

دکترت باید نامه بده خودش مشخص کنه مثلا من هفته دیگ ساعت۵صب باید برم

به من گفت ۷ صبح اونجا باشم تا ۸ کارام انجام بده نفر اول برم اتاق عمل

خود دکترت باید بگه

من گف شب قبلش برو پرونده سازی کن اگ گفتن بمون ک بمون اگع نه صبح بعدش ساعت۶نیم۷صب بیمارستان باش

عزیزم ساعت رو باید دکتر بگه دیگه

من که ازشب قبل دکترم گفت رفتم

سوال های مرتبط

مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی