ایشالا تا دنیا بیاد ۳،۵۰۰ میشه به نظرم
وزن نی نی خوبه فقط نوشته ۳۸۰ گرم کم و زیاد داره ،
منم سفالیک و جفت خلفی هست و وزنشم به همین صورت.
زایمانت طبیعیه؟
خیلی خوبه من پسرم با این وزن به دنیا اومد
عالی ۲۶۰۰
شما ۳۲هفته نرفته بودین سونو وزن
خیلی خوبه که ۲۶۰۰هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.