آمپول فشار کجا میزنن؟؟
سوند چیه ؟؟

۳ پاسخ

امپول فشار رو تو سرمت میزنن واسه زایمان طبیعی
اگه سزارینی باشی واسه تخلیع ادرارت ی لوله پلاستیکی بهت وصل میکنن

امپول فشار توی سرم میزنن
سوند هم ی شلنگ نازک ب کلیه وصل میشه ادرار داخل ی کیسه پلاستیکی جمع میشه

آمپول رو داخل سروم
سوند رو وصل میکنن که ادرار رو داخلش انجام بدی خخخخخ

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان نادیا مامان نادیا ۴ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان آرش 🩵 مامان آرش 🩵 ۷ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی