عزیزم انشالا ب سلامتی دنیا بیاد هفتت بالاست نگران نباش خواهر
خب میگی درد داری؛دهانه رحمتم باز شده؛چاره ای به جز ختم بارداریم نداری؛ورزش کن بادردخودت زایمان کن که نیاز به آمپول فشار نداشته باشی..
تو سرم میزنن
مامان خانم بجای این فکرا پیاده روی ورزشای قبلشو پیش بیر اصلا خودت خوب باشی راحت باز میشه امپول لازمت نیست
داخل سرم. استرس نداشته باشید 🌸 منم بچه اولم با آمپول فشار بود. چون زمانش شده بود و من درد زایمان نداشتم
تو سرم میریزن .البته همه به امپول فشار نیاز ندارن اگ خوب باشی ..یا بصورت قرص زیر زبانی بهت میدن
توی سرم ب این چیزا فک نکن انشالا دردت میگیره
توی سرم..چرا فک میکنی باآمپول زایمان میکنی؟؟
به کمر فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.