خانوما امپول فشار کجا میزنن؟ چقد استرس دارم

۹ پاسخ

عزیزم انشالا ب سلامتی دنیا بیاد هفتت بالاست نگران نباش خواهر

خب میگی درد داری؛دهانه رحمتم باز شده؛چاره ای به جز ختم بارداریم نداری؛ورزش کن بادردخودت زایمان کن که نیاز به آمپول فشار نداشته باشی..

تو سرم میزنن

مامان خانم بجای این فکرا پیاده روی ورزشای قبلشو پیش بیر اصلا خودت خوب باشی راحت باز میشه امپول لازمت نیست

داخل سرم. استرس نداشته باشید 🌸 منم بچه اولم با آمپول فشار بود. چون زمانش شده بود و من درد زایمان نداشتم

تو سرم میریزن .البته همه به امپول فشار نیاز ندارن اگ خوب باشی ..یا بصورت قرص زیر زبانی بهت میدن

توی سرم ب این چیزا فک نکن انشالا دردت میگیره

توی سرم..چرا فک می‌کنی باآمپول زایمان میکنی؟؟

به کمر فک کنم

سوال های مرتبط

مامان آرش 🩵 مامان آرش 🩵 ۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان نادیا مامان نادیا ۴ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهفتم بارداری