۸ پاسخ

برا چیه این امپول

الان خیلی دیر نیست؟

باید بری بهداشت محلتون

عین بقیه امپولا علایم نداره

مگ تا الان نزدی باید ۲۸ هفته یه دونه میزدی یه دونه بعد تولد بچه

ن عزیز درد نداره من ب باسن زدن

من زدم علائم نداره. درمانگاه ها برید تزریق میکنن

نه هیچی نداره

سوال های مرتبط

مامان آرش 🩵 مامان آرش 🩵 ۷ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۴ ماهگی