سلام خانما شیرخشک ، برای نوزاد۱۱ روزه که یبوست داره چی خوبه؟

۸ پاسخ

عزیزم دارم یه گروه خیلی کوچیک و صمیمی برای مامان‌های باردار هم‌سن خودمون تشکیل میدم

هدفمون اینه که توی این دوره بارداری و بعدش بچه داری با هم گپ بزنیم، تجربه‌هامون رو به اشتراک بذاریم و از حال هم باخبر باشیم. 😊

اگر دوست داشتی عضو بشی به آیدی زیر توی بله پیام بده:

@shabnam405

ظرفیت گروه محدوده و هنوز چند جا خالی داریم ❤️

به هیچ عنوان پشت بچه رو دستکاری نکن دکتر گفت خیلی بده

دکتر بپرس حتما

ببلاک۱

به دختر من دکتر نان کامفورت داد

سوپرامیل خوبه نه یوبوست داره نه خیلی شل میکنه، ولی پشت بچه رو با وازلین و گوش پاک کن اروم ماساژ بده تحریک کن بعد هم پاهاشو اروم دوچرخه بزن

من دخترم با اپتامیل یبوست شد به نظرم با دکتر اطفال مشورت کن

اپتامیل خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم مامان فسقلیم ۸ ماهگی