۵ پاسخ

منم k919 گرفتم
اختلاف قیمتی زیادی با 535 نداشت ولی گفت کیفیتش کمی بهتره
ب نظرم خوبه
ولی تنها اشتباهی ک کردم نمیدونم کابینی هست ک بتونم تو هواپیما ببرم یا ن
سوال هم نکردم

تو ترب بزن. انجل بی‌بی هم اصلش باشه عالیه
من دارم پسرم 2سال و دوماه ایشالا واسه بعدی هم استفاده میکنم هرجا میرم جمع میشه کنارم میزارم تو تاکسی

مهم نیس فقط مسافرتی بگیر محشره و کاربردی ازین گنده ها نگیر...

من مدل ۵۳۵ گرفتم از سایت مامان قشنگم خیلی مدل دارن حضوری رفتم‌ دیدم ۷،۸ تومن فرق داشتن تمام مدل هاش برا همین از همین سایت گرفتم مامان قشنگم پیج اینستا هم داره

من برای بچه اولم مسافرتی خریدم عالیه خیلی خوبه

سوال های مرتبط