۹ پاسخ

عه بخرم🤣

من میدم اکثر عصرا

نه ضرر نداره

بله خبلی دوس داره

نه تاحالا ندادم.
فقط بیسکوییت مادر دادم بهش

اره تنها خوراکیه ک دوسش داره

ارع میدم

منم میدم
خیلی هم خوشش میاد

منم میدم ، فکر نکنم ضرری داشته باشه

سوال های مرتبط