۶ پاسخ

دقیقا منم یک میبندم خط میفته نمیدونم باید دو ببندم یا نه

دختر من ۴۲۰۰عه
من چند روزه ۳میبندم
۲خط میندازه پاهاشو
سه یکم بزرگه ولی پس نمیده بچه راحته

سایز ۲ ببند گناه داره

کمکی شیر خشک چه تایمی بهش میدی..شیر خودتونم میدین.

سایز ۲ ببند گناه داره اذیت میشه

یه سایز ۲ بگیر امتحان کن آخر که باید ۲ ببندی فوقش می‌زاری واسه هفته بعدش

سوال های مرتبط