انقباضات داره شروع میشه برو بیمارستان ک تحت نظر اونا باشی
فقط خودشو سفت کنه که درازم بکشی سفت باشه نه که خوب بشی
اگر دهانه رحم زیاد باز نبود بیا خونه خیلی راحت تری
ایشالا که زایمان کنی
انقباض زایمانه میتونه بدون درد باشه شروعش.....برو بیمارستان چک بشی اگ دهانه رحمت خیلی باز نباشه برگرد خونه تا دردات زیاد شن
برو بیمارستان ان اس تی بده
خب دیگ درد زایمانه
احتمالا دردای زایمانه سریع برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.