بخوایم بریم بیمارستان زایمان کنیم دکتر از هفته ۳۵ قبول میکنه؟

۴ پاسخ

اگه منظورت اینه بری نامه بگیری اره فکر کنم بهت نامه بده و تاریخ مناسب حالا ۳۷ یا ۳۸ هفته رو بزنه برات داخلش. منم سزارینم و نظر دکترم ۳۷ هفته بود

چه کاریه، این همه تحمل کردی می خوای بچتو ناقص به دنیا بیاری و خودتو اذیت کنی، هی بری بیای بیمارستان

باید آمپول ریه زده باشی بچه می‌ره دستگاه

چه کاریه آخه؟فردا دیدی بچه ات ناقص شد .بزار سر موعد خودش

سوال های مرتبط