اگه منظورت اینه بری نامه بگیری اره فکر کنم بهت نامه بده و تاریخ مناسب حالا ۳۷ یا ۳۸ هفته رو بزنه برات داخلش. منم سزارینم و نظر دکترم ۳۷ هفته بود
چه کاریه، این همه تحمل کردی می خوای بچتو ناقص به دنیا بیاری و خودتو اذیت کنی، هی بری بیای بیمارستان
باید آمپول ریه زده باشی بچه میره دستگاه
چه کاریه آخه؟فردا دیدی بچه ات ناقص شد .بزار سر موعد خودش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.