۶ پاسخ

ارع میدن

ن والا ب من ندادن ۳۶ هفته

دکتر من ۳۳ هفته و ۵ روز بودم داد

باید این وسط یه سونو رشد مجدد بری وضعیت رشد بچه مشخص بشه باز ده روز بعد بری دکتر دیگه فکر میکنم نامه سزارین رو بده

به من گفتن ۳۴ هفته بیا وقت زایمان بهت بدیم

نه متاسفانه 😔😔😔😔😔😔😔😔😔

سوال های مرتبط