۷ پاسخ

منم هر ماه اینو میگم ولی خیلی برام مهمه 😪😪😪

وااااقعا اره

منم همینطور😭

والااا من شش روز دارم تا موعدم خیلی دارم جلو خودمو میگیرم بی بی چک نزنم که دوباره منفی لعنتیو ببینم

چن روز تاخیری

خخخخخخخخ

هخخخ انشالله هستی

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری