من ۳۸ هفته و س روز ی فینگر بودم
امروز معاینه شدم گفت دو سانتی 🫤
یعنی یه سانت
خیلی طول میکشه تا باز بشی
من ۳۹ هفته و ۳ روز رحمم بسته ی بسته بود کیسه آبم نشتی داشت رفتم بیمارستان بستری شدم ۱۲ ساعت واسم سرم فشار میزدن تند تند و معاینه ام میکردن هر نیم ساعت ورزش انجام میدادم روی توپ نشستم هرکار کردم باز نشد رحمم آخر سزارین شدم
گرم بگیر خرما چای نبات بخور میوه بخور
یک فینگر همون یک انگشت یا یک سانته منم شب رفتم گفت یک سانته تا یک هفته وقت داری فردا ش زایمان کردم چیزای مقوی بخور فقط که جون داشته باشی
یه فینگر ینی یه سانت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.