عزیزم منم مث تو بودم و دنتول استفاده کردم ب دندونی ک درد میکرد فقط میزدم
من دیروز دکتر بودم برا سردرد استامینوفن۳۰۰ خورده بودم ازش پرسیدم گف اصلا خوب نیس خوردی
میگن میخک بذاری رو دندونت آروم میشه
و اگه دیگه نمیتونی تحمل کنی برو پیش دکترت برات سرم و اینا بنویسه
عزیزم من دندونم عفونت شدید گرفته بود
اول مسواک میزدم
بعد با زرد چوب و آب حالت خمیری درست میکردم و مثل مسواک میزدم به دندونم
بعد آب نمک قرقره میکردم
بعدش میخک میزاشتم به دندونم و میخوابیدم
هرساعت میزاشتم بعد یک ساعت دوباره عوضش میکردم چند روز همین کار هارو کردم خوب شدم
واصلا هم آموکسی نخور
اجی منم دندون درد گرفتم شدید رفتم دکترزنان بهمع قرص استامیفنون ساده با آموسکلین باسرم سوزن با پنسیلین زدم خوب شدم
برو ببین اگه دکترت نامه میده بری دندونپزشکی
بیحسی لیدوکائین ۱۰ درصد خیلی خوبه فقط بعدش اب دهنت رو قورت نده
استامینوفن؟؟؟؟! خطرناکه ک
نباید بخوری
دکترت گفته بخور؟!!!!!!!
چایی دم شده مثل آب نمک کن قر قره کن تاثیر داره برای من که داشت انشالله ب دردت بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.