۷ پاسخ

نگران نباش بخور منم یع هفته هر 8 ساعت خوردم آموکسی سیلین رو دکترم واسع دندون درد دادع بود تو 14 هفته

به منم 500 داد تنها انتی بیوتیک که ضرر نداره

من که سرما خوردگی شدید گرفتم سر دردای شدید جرئت نکردم قرص بخورم چند شب پشت سر هم شوهرم برام شیره تریاک گرفت دودم داد خیلی بهتر شدم

بهش گفتی بارداری؟
یه سرچ تو گوگل بزن ببین مشکلی نیست بخوری

به نظرم چون باردارین با دکترتون مشورت کنید یه موقع مشکلی واسه بچه پیش نیاد

بعدم بجز استامینوفن ساده چیزی نباید بدن به شما

اگه خوردی قرصا رو اب و مایعات فراوان بخوری

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری