۷ پاسخ

ارع منم همیشه همینطوریم بعد از غذا خوردن انگار شکم کش میاد خیلی سنگین میشه

هیچی تا الانم هی بالا پایین میشه
ازمایش قند دادم ک ببینم قند ندارم
دیدم قندم لب مرزه
دکتر گفت ملاحضه کن خم و راست نشو خیلی تو ماشین رو دست انداز نرو تا ب وقت زایمانت برسی و کیسه آبت پاره نشه

بله منم اینجوریم بخصوص الان ک‌ هوا گرم شده واقعا اذیت میشم گاهی وقتا نفس کم میارم

منم که همینجوری شدم🥹🥹

برو ی سونو بده من اینجوری بودم رفتم سونو بهم گفتن آب دور جنینت زیاد شده

من جدیدا اینطوری شدم انگار شکم و کمرم کش میاد البته من بخاطر اینکه که پسرمو بغل میکنم و استراحت آنچنانی ندارم

منم حالا که ۲۳هفته هستم همین مشکلو دارم

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد