ارع منم همیشه همینطوریم بعد از غذا خوردن انگار شکم کش میاد خیلی سنگین میشه
هیچی تا الانم هی بالا پایین میشه
ازمایش قند دادم ک ببینم قند ندارم
دیدم قندم لب مرزه
دکتر گفت ملاحضه کن خم و راست نشو خیلی تو ماشین رو دست انداز نرو تا ب وقت زایمانت برسی و کیسه آبت پاره نشه
بله منم اینجوریم بخصوص الان ک هوا گرم شده واقعا اذیت میشم گاهی وقتا نفس کم میارم
منم که همینجوری شدم🥹🥹
برو ی سونو بده من اینجوری بودم رفتم سونو بهم گفتن آب دور جنینت زیاد شده
من جدیدا اینطوری شدم انگار شکم و کمرم کش میاد البته من بخاطر اینکه که پسرمو بغل میکنم و استراحت آنچنانی ندارم
منم حالا که ۲۳هفته هستم همین مشکلو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.