شیر خوبه بخورم؟؟

۶ پاسخ

خیلییییییی خوبه حتماااا بخور خرما حتما بخور واسه قلب نینیت خوبه

خیلییی برات خوشحالم خییییلییی خیییلییی مبارکت باسه من همیشه تایپینگاتو میخودندم چند روز نیومدم تو گهواره الان اومدم دیدم بار داری شدی خیلی خوشحال شدم انشالله ب سلامتی این دوران رو بگذرونی🩵🩵🩵

شیر پاستوریزه هاااا شیر محلی نههه

اره روزی یک لیوان بخور

آره خیلی خوبه
بتونید گرم کنید بهترم هست فکر کنم
یکم نفخش گرفته میشه

بله گلم سرشار از کلسیمه من خوردم سعی شیر بدون ماندگاری بخری از این بطریا سه روزه

سوال های مرتبط

مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان مامان🤰🏻 مامان مامان🤰🏻 هفته هشتم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سیزدهم بارداری