خانوما این شیر خوبه دیگه بخورم

تصویر
۴ پاسخ

شیر پاستوریزه بهتره بعد اینک کم چرب استفاده کن

شیر پاستوریزه میشه مصرف کنید اگر هم بخواین میتونید شیر ماجان مخصوص مادران شیرده و باردار رو مصرف کنید
اما مایونز و شیر محلی خیر چون پاستوریزه نیستن مایونز هم بخاطر تخم مرغ خام

من رفتم طب سنتی چهار ماه گفت فقط شیر پاستوریزه یک درصد چربی بخور من این اواخر باید روزی دوپاکت کامل میخوردم چون طبع بدنم صفروی بود گفت باید رطوبت بدن و ببریم بالا از طرفی میگفت درسته جا افتاده ک شیر گاو و گوسفند مقویه ولی اونا خوب نیستن باید حتما پاستوریزه یه درصد چربی باشه سعی کن کم چرب بخوری

این شرکت پاک فکنم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجو🤱 مامان جوجو🤱 هفته پنجم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا ۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۸ ماهگی
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی