شیر پاستوریزه بهتره بعد اینک کم چرب استفاده کن
شیر پاستوریزه میشه مصرف کنید اگر هم بخواین میتونید شیر ماجان مخصوص مادران شیرده و باردار رو مصرف کنید
اما مایونز و شیر محلی خیر چون پاستوریزه نیستن مایونز هم بخاطر تخم مرغ خام
من رفتم طب سنتی چهار ماه گفت فقط شیر پاستوریزه یک درصد چربی بخور من این اواخر باید روزی دوپاکت کامل میخوردم چون طبع بدنم صفروی بود گفت باید رطوبت بدن و ببریم بالا از طرفی میگفت درسته جا افتاده ک شیر گاو و گوسفند مقویه ولی اونا خوب نیستن باید حتما پاستوریزه یه درصد چربی باشه سعی کن کم چرب بخوری
این شرکت پاک فکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.