۴ پاسخ

یه دمپایی نرم بخر بپوش که ازیت نشی

فک کنم بخاطر وزنه که یخورده بیشتر میشه،منم اینطوریم دمپایی میپوشم دردش کمتر میشه

همه چی الان طبیعیه گلم🫢

طبیعیست بنظرم

سوال های مرتبط

مامان امید❤️ مامان امید❤️ هفته سی‌ام بارداری