۱۲ پاسخ

چقدر سوالات قشنگ بود من حتی ماه اولی ک زایمان کردم بخاطر بارداریم افسردگی گرفتم دارو مصرف میکردم با این ک خیلی بد بود خیلیییی درد داشتم از هفت ماهگی ب اینور ن شب خواب داشتم ن صبح خدا شاهده یک ساعتم کامل من نمیخوابیدم از شدت درد ولی بازم دلتنگش میشدم و حتی دلتنگ دوران نوزادی پسرم ک همش تو جنگ و استرس و ناراحتی گذشت تا یه دقیقه میومدم وقت بگذرونم یهو صدا انفجار میومد دخترم بغلم همش گریه همش استرس اوففف ولی الان همه ی وقتمو گذاشتم براش حتی اگ بغل بخواد زمین نمیذارمش برم دستشویی از صبح پا میشم تا ک دوباره بخواد بخوابه مدام بغلمه وقتی خوابش برد جمعو جور میکنم صبحانه میخورم

خیلی زیااااد🙂

من فقط میگم خدایا کی سال دیگه میشه دلم میخاد بزنم رو دور تند فقط بره😇

اره خیلی میگم کاش اون موقع ک خیلی شیرین میکردخوب ماچ کاریش میکردم میچلوندمش نمیگفتم گناه داره دردش میگره

من بیشتر وقتا میشینم گریه میکنم یاد روزای اولی که پسرم بدنیا اومده بود میفتم میگم چقد زود گذشت چقد زود زود داره بزرگتر میشه
واقعا دلم تنگه حتی برای دیروز که به اندازه یه روز از امروز بزرگتر شده🥲🥹

اره خیلییییی گاهی بغض ام میگیره واسه اون روزهای اولش واسه وقتایی که حتی نمیتونستم دستهاشو تکون بده🥲

خیلی زیاد ولی سعی میکنم الانو بچسبم چون با گوشت و پوست و استخونم درک کردم چقدر داره زود میگذره

اره 🫠

هنوزم کوچیکن😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

من آره

من فقط خداروشکر میکنم که اون روزا تموم شد 🤦🏻‍♀️

اره🫠

سوال های مرتبط

مامان نی نی دونه انار مامان نی نی دونه انار ۱۷ ماهگی