بله من سرماخورده بودم یه برگ داد بهم
چون تو ۳ ماهه دوم بارداری بودم دکترم گفت مشکلی نداره
آره من کل بارداریم همش مریض بودم سرما میخوردم تا پنی سلین هم زدم
اره منم خوردم
من خشک کننده
اموکسی سلین هم وقتی سرماخوردم تو بارداری و هم عفونتم با دز ۵۰۰ هر هشت ساعت ۳ الا ۴ روز پشت سر هم خوردم چیزی نشده میتونی اینم بخوری
اره عزیزم- منم خوردم بخاطز سرما
اره به من داد یه ورق بود فقط ک از داروخونه ک گفتم همونم همش پوک بود
ولی سرماخوردگی بزرگسالانو میخوردم یه هفته ای تقریبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.