من چون بچه هام زیاد گریه میکنن برای هرچی گاهی وقتا محلشون نمیدم شوهرم سرزنشم میکنه
درسته خسته ایم از شیطنتهاشون، پسر منم همینه مدام یا میفته یا جایی میخوره سعی میکنم در واکنش اول چیزی نگم تا ببینم واکنش خودش چیه اگر گریه نکرد که هیچی اما اگر کرد حتما بغلش میکنم و میبوسمش و ازش میپرسم کجات درد میکنه وقتی آروم شد بهش میگم بهت گفتم مثلا اینجوری نکن چون دیدی الان افتادی دردت اومد. خیلی کوچیکن و فهمی از بد و خوب ندارن و واقعا دنبال توجه و محبت ما هستن اما میبینم حتی اگر اول شوهرم بغلش کنه با نگاهش دنبال منه که من بغلش کنم و آرومش کنم. همیشه به خودت بگو من امن ترین آدمم واسش و جز من پناهی نداره اینجوری دلت باهاش صافتر میشه
منم همینجوریم تازه گاهی دعواشم میکنم چون قبلش هزاربار گفتم بشین نکن
من برا دختر بزرگم اینجوریم ولی پسرم دوسالو خورده ایه نه اگه بخوره زمین سریع میدوم بغلش میکنم نازو بوسش میکنم دلم براش میسوزه گناه داره
منممثل شماخسته میشم
عزیزم چطور برات مهم نبست اون بچه جز تو کسیو نداره وقتی تو میگی بشین نکن میوفتی اون درکی از این موضوع نداره میخواد بازی گوشی کنه اما وقتی
میخوره زمین بغلش کن بگو اشکال نداره پسرم من کنارتم
آره بابا بزار یبار شوهرت با گریه بچت گریه کنه بپره بغلش کنه
چیکار کنیم خودمونو بکشیم خب اروم بگیرن 😐🤣🤣🤣
دیگه دوره این سوسول بازیا تموم شد
منم همینم
اره دیگه خسته میشی تو هم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.