۴ پاسخ

دیگ اگ طبیعی میخای باید بری معاینه لگن بشی بهت میگه بچه درچه وضعیته

برو دکتر خب

یه وقت بیاد بیرون بگه دالی مامان . . میخوای به مرکز بهداری که ماما دارن برو ببینه

توالد فرنگی استفاده نمی کنی برو دکتر حتما

سوال های مرتبط